tirsdag 28. februar 2017

Oppsummering februar 2017



De første dagene i februar var jeg fortsatt på Gran Canaria, og da jeg kom hjem har jeg hatt en liten gutt på besøk en uke, vært barnevakt en uke og hatt vinterferiegjester. Kjempekoselig, men boka kommer ltt i bakgrunnen når de små barnebarna er midtpunktet. Derfor ble jeg litt forbauset da jeg summerte, og fant ut at jeg faktisk har lest en del.
.
Norske bøker:
Marta Breen: Født feminist  
Ingvild Lothe: Hvorfor er jeg så trist når jeg er så søt 2017
Sven-Erik Rise: Hayastan 2017
Arne Garborg: Haugtussa

Utenlandske bøker:
Muriel Spark: Frøken Brodies beste alder 2014
Ian McEwan: Nøtteskall 2017
Carolina Neurath: Fartsblind 2017
Lucinda Riley: Skyggesøsteren 2017
Ane Riel: Harpiks 2017
S.K Tremayne: Ildbarnet 2017
Hannah Green: Jeg lovet deg aldri en rosehage
Shari Lapena: Naboparet 2017

Da er det blitt mye utenlandsk hittil. Men de norske kommer nok etter hvert!




3 kommentarer:

  1. Jøss, dette var da ikke værst. har lest Green, Garborg og Lapena av disse. Ha en fin mars med barnebarn og bøker.:)

    ps. bildet fra Mogan var kjempefint.

    SvarSlett
  2. Så vakker... liten våren-duft i nesen :-)) og inspirasjon
    Gan Canaria. Alltid fin med barnebarn. Søt bildet.
    Stor lesetid i februar. Jeg leser Tahir Shah The Caliph's House fra 2006.
    Har du lyst til kongeblå? Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Herleg barnebarn i snøen. Tenkje dokke kosa dokke skikkeleg i lag.
    Det er imponerande alt du les.

    SvarSlett